середу, 7 вересня 2011 р.

Я на пару секунд!

ось тут http://scrap-zacypca.blogspot.com/2011/09/blog-post_2691.html продовжується закупка репсових лент  скрап-пареру, картону, і ще дечого
до 11 числа ще можна визначитись.
Я сама там замовляю перший раз. Хочу попробувати репсових лент купити. Ціни хороші.
Чому пишу цей пост? там є мінімальна закупка - для того, щоб Дама яка цим замається могла замовити (звідки вона замовляє не знаю, може Китай) певний вид, треба щоб бажаючих на нього назбиралось на 7-15 ярдів. Оскільки я сама хочу всього по ярду, думаю, може ще хтось зацікавиться. Правда я не знаю як у неї з доставкою в інші країни, думаю, можна уточнити.
все, я побігла. Завта їду в Київ і залишилось підготувати ще багато документів!!! Побажайте мені удачі, вона мені пригодиться і сьогодні вночі, коли буду писати, і завтра зранку, коли буду здавати! Дуже надіюсь на те, що справлюсь за день і не прийдеться там ночувати!!! За одно заберу і фотоапарат у Вікторика, покажу, що я  тут "нарукодельничала".

1 коментар: